Często zadawane pytania
Jakie możliwości oferuje konto darmowe?
Rejestracja konta na naszym portalu jest całkowicie darmowa. Posiadacz bezpłatnego konta:
- może ze swojego profilu wysłać maksymalnie 5 wiadomości,
- może otrzymać na swój profil nielimitowaną ilość wiadomości od pozostałych użytkowników,
- ma ograniczone wyszukiwanie profili,
- nie może wysyłać innym użytkownikom swojego numeru telefonu ani adresu e-mail.
Jak uzyskać konto premium?
Członkowstwo (konto premium) jest płatne jedynie dla użytkowników płci męskiej. Kobiety automatycznie otrzymują konto premium już podczas rejestracji.
Aby zakupić pełne członkostwo wystarczy po zalogowaniu się kliknąć w dolnym menu w opcję „Wykup konto premium" znajdującą się na drugim miejscu od góry, tuż pod opcją „Strona główna”. Po aktywacji konta premium możesz:
- wyszukiwać użytkowników na podstawie ich nicku, miasta, wieku lub stanu cywilnego,
- wysyłać nieograniczoną ilość wiadomości,
- podawać innym swoje dane kontaktowe (numer telefonu, e-mail),
- wysyłać w wiadomościach zdjęcia, emotikony i GIF-y,
- przeglądać najlepsze dopasowania wygenerowane na podstawie naszej specjalnej ankiety randkowej,
- korzystać z naszej Fotorandki, gdzie można oceniać zdjęcia pozostałych użytkowników.
Jak mogę zmienić swój profil?
Zmiana profilu jest możliwa poprzez kliknięcie w „Edytuj profil" w menu użytkownika po prawej stronie, tuż pod nazwą użytkownika.
Dlaczego moje zdjęcie nie jest widoczne?
Aby zdjęcia mogły się pokazać na stronie i być widoczne dla innych użytkowników, muszą każdorazowo zostać zaakceptowane przez Administratora. Zdjęcia nie będą widoczne aż do akceptacji. Proces akceptacji zazwyczaj nie trwa dłużej niż 24 godziny (za wyjątkiem weekendów oraz wybranych świąt).
Zdjęcie profilowe - Na zdjęciu musi być widoczny jeden użytkownik profilu, zgodny z płcią profilu. Na zdjęciu musi być widoczny sam użytkownik. Wyjątkiem jest profil, w którym jest wyraźnie napisane, że profil należy pary, wówczas na zdjęciu może być widocznych nie więcej niż dwóch użytkowników profilu.
Zdjęcia, które nie będą zgodne z powyższymi wskazówkami będą usuwane.
Zapomniałeś hasło?
Nie możesz się zalogować? Zapomniałeś swoje hasło? W takim razie wybierz opcję „Zapomniałeś hasło?” znajdującą się pod przyciskiem „Zaloguj się” na górze po prawej stronie. Pojawi się rubryka, do której wpiszesz swój e-mail podany podczas rejestracji profilu, na który my następnie wyślemy link do zmiany hasła.
Dlaczego nie otrzymałem linku aktywacyjnego?
Sprawdź, czy mail z linkiem nie trafił do folderu ze spamem. Niektóre filtry anty-spamowe automatycznie uznają niektóre wiadomośći jako spam. Czasami też zdarza się, że link aktywacyjny nie dociera do adresata od razu, poczekaj 10-15 minut. Jeśli po tym czasie nadal nie otrzymasz linku aktywacyjnego, proszę skontaktuj się z naszym działem Pomocy.
Jak usunąć konto?
Jeśli chcesz usunąć swoje bezpłatne konto wraz z profilem, wyślij prośbę o usunięcie konta do naszego działu Pomocy. Od otrzymania zgłoszenia konto zostanie usunięte w ciągu 3 dni roboczych. W przypadku jeśli posiadasz konto premium opłacone za pomocą karty bankowej, musisz złożyć pisemne wypowiedzenie umowy zgodnie z warunkami Regulaminu.
Co oznacza: zweryfikuj swój profil?
Każdy użytkownik podczas rejestracji musi podać swój adres e-mail. Póżniej użytkownicy mogą za pomocą opcji "Zweryfikuj swój profil" poddać się weryfikacji w celu uwierzytelnienia swojego profilu.
Jeżeli chcesz zweryfikować swój profil kliknij w „Edytuj profil” a następnie w trzy kropeczki na różowym tle w prawym dolnym rogu ekranu, tam trzecią od góry opcją jest „Zweryfikuj swój profil”.
Jest wiele sposobów na dokonanie weryfikacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu weryfikacji przez Administratora, konto danego użytkownika zostaje oznaczone w przeglądzie profili mianem "Zweryfikowany". Zweryfikowani użytkownicy mają większe szanse na poznanie kogoś, ponieważ jest to dla pozostałych użytkowników jasny sygnał, że osoba, do której profil należy jest tym, za kogo się podaje.
Jak dodać osoby do listy przyjaciół?
W menu, w zakładce „Szukaj profilu” wyszukaj profil osoby, którą chcesz dodać do znajomych, następnie kliknij w trzy kropeczki na różowym tle, wyświetli ci się kilka możliwych opcji, w tym ikonka przedstawiająca człowieka ze znakiem plus. Klikając w tę ikonkę dodasz użytkownika do przyjaciół.
Lista Przyjaciół pozwala na łatwiejsze odnajdywanie użytkowników, z którymi często rozmawiasz.
Lista przyjaciół dostępna jest po wejściu w opcję "Przyjaciele" po prawej stronie panelu użytkownika.
Jak wyszukiwać innych użytkowników?
Po kliknięciu w opcję „Szukaj profilu” znajdującą się w menu głównym, wyświetli ci się wyszukiwarka profili. Po wybraniu parametrów wyszukiwania i zastosowaniu filtrów należy kliknąć w przycisk „Szukaj“.
Jak zmienić swój adres e-mail lub hasło?
Kliknij w „Edytuj konto”, dostępny w panelu na górze nad opcją „Wyloguj“.
Jak anulować subskrypcję abonamentową?
Użytkownicy, którzy dokonali zakupu konta premium poprzez Google Play mogą sami w każdej chwili anulować subskrypcję klikając w ten link.
Użytkownicy, którzy dokonali zakupu konta premium poprzez App Store mogą sami w każdej chwili anulować subskrypcję klikając w ten link.
Subskrypcja abonamentowa konta premiowego odnawia się automatycznie zgodnie z wybraną taryfą.
Jeśli konto premium jest kontem próbnym (tygodniowym), które nie przeszło jeszcze w taryfę miesięczną - nie ma konieczności wysyłania wypowiedzenia, należy jedynie wysłać informację o chęci rezygnacji z subskrypcji do naszego działu Pomocy na 3 dni przed wygaśnięciem konta próbnego.
Prośba o anulowanie konta próbnego wysłana po upływie 3 dni przed wygaśnięciem może skutkować przejściem konta do taryfy miesięcznej - w takim przypadku nie zostają udzielane żadne zwroty a użytkownika może obowiązywać pełna procedura opisana w punkcie 8 ust. 6 Regulaminu.
Posiadacze konta próbnego, którzy nie chcą automatycznego uzyskania subskrypcji miesięcznej zobowiązani są o tym powiadomić obsługę techniczną najpóźniej na 3 dni przed przejściem konta w taryfę miesięczną.
Co zrobić jeśli strona wyświetla się nieprawidłowo?
Najpierw sprawdź, czy masz aktualne oprogramowanie ze wszystkimi wgranymi aktualizacjami.
Jeżeli masz aktualną przeglądarkę, najpierw kliknij tutaj.
Jeśli będziesz mieć pewność, że problem z prawidłowym wyświetlaniem się strony dotyczy wyłącznie naszego portalu, proszę skontakuj się z naszym działem Pomocy.
Co to jest CVV/CID i gdzie to mogę znaleźć?
CVV to specjalny 3-cyfrowy kod bezpieczeństwa, który należy podawać przy transakcjach przez Internet w celu uwierzytelnienia posiadania karty podczas transakcji.
CID to specjalny 4-cyfrowy identyfikacyjny kod bezpieczeństwa, który należy podawać przy transakcjach przez Internet w celu uwierzytelnienia posiadania karty podczas transakcji.
Kod bezpieczeństwa dla kart Visa®, Mastercard®, and Discover®:
Odwróć swoją kartę i spójrz na pole z podpisem właściciela. Powinieneś widzieć wszystkich 16 cyfr karty kredytowej lub ostatnie 4 cyfry zakończone specjalnym 3-cyfrowym kodem.
Ten 3-cyfrowy kod to twój numer bezpieczeństwa CVV.
Kod bezpieczeństwa dla kart Maestro®:
Te karty zwykle nie posiadają nadrukowanego kodu CVV, aby uzyskać taki kod należy skontaktować się z wystawcą karty.
Kod bezpieczeństwa dla kart American Express®:
Ten 4-cyfrowy kod znajdziesz nadrukowany na pierwszej stronie karty po prawej stronie tuż nad numerem karty kredytowej.
Ten 4-cyfrowy kod to twój kod identyfikacyjny CIV.